Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Klientu apkalpošanas speciālists
Izglītības programma |
Administratīvie un sekretāra pakalpojumi |
Programmas kods |
33 346 01 1 |
Akreditācija |
AP - 4233, līdz 30.03.2022. |
Mācību vietas adrese |
Braslas iela 16, Rīga |
Katedra |
Vispārējo studiju un vadzinības |
Katedras vadītāja |
Evija Džeksone |
Katedras vadītājas koordinātes |
Braslas iela 16 - 259.kab. Tālr. 67081414 evija.dzeksone@kcrtk.lv |
Nodaļas vadītāja |
Olga Kazakova |
Nodaļas vadītājas koordinātes |
Braslas iela 16 - 609.kab. Tālr. 67081419 olga.kazakova@kcrtk.lv |
Iegūstamā kvalifikācija |
Klientu apkalpošanas speciālists |
Iepriekšējā izglītība |
Pamatizglītība, 9 klases |
Mācību valoda |
Latviešu |
Programmas īstenošanas forma |
Dienas nodaļa klātienē |
Īstenošanas ilgums |
4 gadi |
Iegūstamais izglītības dokuments |
Diploms par vidējo profesionālo izglītību |
Kvalifikācijas līmenis |
Trešais profesionālās kvalifikācijas līmenis |
Nodarbinātības apraksts |
Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem; piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā. Iegūst, izvērtē, pārbauda un sniedz klientiem nepieciešamo informāciju. Izstrādā, noformē, aizpilda dažāda veida pārvaldes dokumentus un finanšu pirmdokumentus. Savas kompetences ietvaros piedalās tirgus izpētē, projektu izstrādē. Klientu apkalpošanas speciālists strādā valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos un citās organizācijās, kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu. |
Īpašas prasības specialitātē |
- |